CAPAIAN KE YOUTUBE 'FHA Selemak Santan' ...dah upgrade blog ! Pakat-pakat subscribe naaaa !


Bismillahirrohmanirrohim
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera ...

Selamat berhujung minggu semua ...

Niiii
Nak habaq mai
Blog 'FHA Selemak Santan' dah di upgrade !
Tambah kemudahan untuk sahabat-sahabat semua meng access YOUTUBE saya melalui 2 pintu dalam blog ni pulak.
Sikit ja pon.



hik hik hik !!!
Walau sikit... tapi nak juga riuh sekampung !!

Tapi kalau nak access direct melalui pencarian di google pon boleh aiii  ...
Tak pa....

Satu lagi ... sebelum lupa
Minta kerjasama no
Pakat-pakat lahhhh  subscribe YouTube saya ni..

Maklum newbie, baru berjinak-jinak dengan media eletronik ni pulak !
Tak lah boring, asyik mem foto ja kan ........

Setakat hari ni dah siap 13 video terbaru yang telah di upload.
Video-video lama nanti saya tapis dulu,
Tengok yang cantik sikit, boleh saya upload juga sebagai koleksi

OK...
Jangan lupa !

SUBSCRIBE naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!
K by !
Wassalam ....

8 comments:

  1. Saya dah subscribe Chanel YouTube puan. Menarik video nya. Keep it up ����

    ReplyDelete
  2. Dah subscribe dah pon! PH suka video dan pilihan background music :)

    ReplyDelete
  3. Dah subsribe...kita sesama support each other gitu kak fha..
    Keep it up...suka gambar cantikkkkk sangat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih Lina. Gambar biasa biasa saja.. Kalau tak sesama kita siapa lagi kan.
      Yes lah ........

      Delete
  4. Tahniah FHA dan Lina. Saya pun sdg belajar sikit2 wat video tp belum ada keyakinan nak kongsi hihiiii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih Amie. Sekadar suka-suka saja buat video ini untuk mencari sedikit kelainan.

      Delete

Powered by Blogger.