BREAKFAST SET 'BUTTERSCOTCH , KURMA KAMBING, FRESH MILK' ... Memang layan habis !




Bismillahirrohmanirrohim
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua ...

Breakfast Set yang mudah.
Biasa nya roti Butterscotch di makan begitu sahaja, maklum roti ini memang dah sedap pon ...

Tapi ia akan jadi lebih sedap jika di cicah atau dengan kata lain dicolek dengan kuah gulai atau apa saja masakan yang berkuah.

Bagi keluarga saya memang dah biasa makan roti bersama masakan berkuah terutama gulai ikan.
Selalu tu makan dengan roti biasa sahaja.

Tapi ....
Kali ini saya cicah roti Butterscotch yang saya beli dengan kuah kurma kambing yang saya masak pada hari sebelum.

Oleh kuah kurma ini sedikit pekat, jadi saya tambahkan sedikit air panas dan perangatkan kembali sebelum di makan.

Sedap U !
Sebungkus roti pon boleh tak cukup.

Untuk resepi kurma ini boleh rujuk di sini KURMA KAMBING MAMAK PENANG.

Copyright © 2018. All rights reserved  FHA Selemak Santan http://intai-intaidapurfha.blogspot.my

No comments:

Powered by Blogger.