MEE TARIK LABU & KUAH SOTO ...Juadah hari ke-13 Ramadhan 1437 Hijrah

Bismillahirrohmanirrohim
Assalamualaikum dan Salam Ramadhan semua ...

Juadah untuk berbuka untuk hari ke 13 saya goreng Samosa yang saya buat tempoh hari dimana sebahagian nya telah saya sejukbekukan.
Juga kebetulan pula Kuah Soto yang saya masak semalam masih berbaki,  maklum lah banyak juadah sampingan yang diberi oleh kakak, jadi untuk elakkan pembaziran saya cuma celur Mee Tarik Labu.

Saya cuma rebus telur dan sediakan sedikit bahan-bahan samping.

Keenakkan dan kemanisan Mee Tarik Labu ni memang sangat terasa dimakan dengan Kuah Soto.



Untuk resepi kuah Soto, Bergedil dan Sambal boleh rujuk sini NASI IMPIT KUAH SOTO

2 comments:

  1. unik nama nya mee tarik labu mesti sedap ni Fha kann

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam..
      Mee percuma semasa membeli belah di Tesco sebelum puasa hari tu. Kata nya product terbaru. Memang sedap.. mee nya sedikit kenyal dan untuk yang labu ni rasa nya sedikit manis.

      Delete

Powered by Blogger.